Sjećate li se vremena kada ste se za 50 KM mogli vrlo uspješno oglašavati cijeli mjesec i kada je vašu objavu na društvenim mrežama vidjelo 70% pratitelja? Ta vremena su, nažalost, daleko iza nas. Za oglašavanje na društvenim mrežama, danas, ipak trebamo uložiti puno veće budgete, kako bi vidjeli rezultate i kako bi naša objava došla do većeg broja ljudi, jer se naša objava organski na društvenim mrežama prikaže samo 2-3% pratitelja stranice. Danas korisnici u prosjeku provode 4 sata dnevno na društvenim mrežama, koje su trenutno najatraktivniji i najučinkovitiji alat za oglašavanje. Praćenje trendova od izuzetne je važnosti za uspjeh firme.
Nekoliko savjeta za uspješnije oglašavanje na Facebook-u i Instagram-u:
ATRAKTIVNE FOTOGRAFIJE I DIZAJN OGLASA
Fotografija privlači najviše pažnje na društvenim mrežama. Statistika kaže da imamo 3 sekunde za uhvatiti nečiju pažnju na društvenim mrežama prilikom skrolanja. Dobra ponuda ili odličan copy nema smisla ako je fotografija ili vizual loš.
SNIMITE VIDEO
Trend koji će obilježiti 2020. zasigurno je snimanje i postavljanje video zapisa. Već sada svi snimaju svoje proizvode i to je kupcima zabavnije od fotografije. Budite među prvima i okušajte se u ovakvom obliku oglašavanja! Odlični rezultati neće izostati.
DOBAR COPY
Nakon što ste slikali odličnu fotografiju i još bolje je izdizajnirali, copy je od velike važnosti u uspješnosti kampanje.
POPUST ILI NAGRADA
Nećemo se lagati, svi volimo dobiti nešto jeftinije ili besplatno. Napravite akciju za sve prijavljene, podijelite nešto besplatno ili napravite nagradnu igru. Sigurni smo da ćete privući veći broj zainteresiranih.
USMJERITE KAMPANJE NA INSTAGRAM STORY
Pratite trendove! Najviše korisnika trenutno gleda Instagram story-e. Iskoristite trend i oglašavajte se na Instagram-u kako bi vas što više korisnika primijetilo i kupilo vaš proizvod ili uslugu, za relativno mali budget. Morate biti prisutni tamo gdje su vaši kupci da bi se mogli istaknuti i ostati zapamćeni.
POZIV NA AKCIJU
Recite ljudima što moraju napraviti – nazvati vas, poslati poruku, posjetiti web stranicu ili kupiti proizvod. Oglasi koji imaju CTA (call to action) 40% su uspješniji od onih koji nemaju nikakvu „naredbu“.
Dobrim kampanjama na najaktualnijim društvenim mrežama može se uvelike povećati prodaja, a samim time postiže se glavni cilj postojanja svake firme – profit! Pratite trendove i pokažite korisnicima koje su prednosti korištenja vaših proizvoda ili usluga. Iskoristite relativno jeftine klikove, jer cijene oglašavanja iz dana u dan sve više rastu.
Kategorija: Digitalno oglašavanje // By Anes Gagić
Kako pristupamo vašem projektu
Naši klijenti

























