Mediji vanjskog oglašavanja realiziraju promotivne ciljeve samostalno ili u okviru media mixa. Posebno su dobar izbor u brending kampanji ili uvođenju novog proizvoda na tržište, za najave događanja, isticanje sniženja ili kao predimenzionirani putokaz prema željenoj lokaciji. 24-satnim kontaktom s primateljima poruke, mediji vanjskog oglašavanja zasigurno su medij koje želite vidjeti u funkciji oglašavanja Vašeg proizvoda ili usluge.

Agencija Adverto Media posjeduje vlastitu mrežu vanjskih oglasnih površina različitih formata, kojima pokriva granične prelaze urbane gradske sredine, raskrsnice, semafore, šetališta, glavne putne pravce, trgovačke centre, ulaze u grad i izlaze na području Unsko-sanskog kantona. Ovakva rasprostranjenost mreže reklamnih površina omogućava nam kvalitetnu realizaciju reklamne kampanje.

BILLBOARD

Bilboardi ili jumbo plakati se najčešće koriste za kampanje kojima se želi postići veća teritorijalna pokrivenost, veći broj ponavljanja i duža prisutnost poruke.

Format: 4,00x3,00m i 5.04x2.38 m

CITYLIGHT-ROTO

ROTO sistem reklamnih plakata inovativan je način outdoor i indoor oglašavanja koji doprinosi dinamici reklama. ROTO sistem privlači više pažnje od standardnih fiksnih plakata.


Format: 1,18x1,75 m

CITYLIGHT

City light je medij urbanog oglašavanja. Postavljen je u pješackim zonama, shopping centrima, u blizini ili na stanicama javnog prijevoza.

Format: 1,18x1,75 m i 1,20x1,80 m